החצב מפגין חשיבה אסטרטגית ויישום הלכה למעשה

זהו. הסתיים לו חג האביב הנפלא הזה על מצותיו.

כמה טיילנו עם המשפחה בחול המועד.
וכמה פריחה ראינו בכל מקום.

ממש ממלא את הלב ואת המצברים.  

 

אבל למה פריחה? זוכרים?
כדי להתרבות.

ככל שהפרח צבעוני יותר, מושך יותר, אטרקטיבי יותר, כך יימשכו אליו יותר חרקים שיפרו אותו.
אבל כולם, פשוט כולם, פורחים יחד.
מה? הם לא שמעו על בידול? מיקוד? קהל יעד? נתח שוק? נאמנות לקוחות?
מה יועיל להם להיות יותר גדולים או יותר צהובים? כך או כך, לדבורה אין נאמנות. וגם לא לפרפר. הם עוברים מפרח לפרח, מבלי להניד עפעף. או כנף.

רק אחד, יחיד ומיוחד פורח בסתיו. החצב.

ואז, אין לו תחרות. הוא ייחודי ומבודל. ניצב, זקוף ורם. באלגנטיות. פורח וממתין לביקורם של החרקים. ואלו לא מתמהמהים, וכולם עטים עליו. החיפושיות, הפרפרים, הדבורים, הדבורים, אפילו ציפורים. כולם. ללא יוצא מן הכלל. רבים עד טיפת הצוף האחרונה של כל פרח ופרח.

איזה מותג נחשק.

 

כל העיתונים כותבים עליו.

וכולם מדברים בהתרגשות. שהחצב כבר ניצב.

אבל אסטרטגיה טובה אינה מספקת. צריך גם יישום אפקטיבי.

הוא חשב על הכל. והצטייד בבצל. כזה שמחכה עמוק באדמה, עם שורשים ישרים ועמוקים, שחוצבים בסלע (ח.צ.ב) עד שיגיעו למקור מים ומינרלים. כאלו שיאפשרו לו לחכות בבטן האדמה עד לעונה הבאה. בצל. איזה רעיון גאוני.

אבל אליה וקוץ בה. לא תמיד רעיון טוב קל ליישום. ומה אם מזיקים או בעלי חיים יאכלו את הבצל. או אז יפגע ולא ישרוד?!

המממ… עמלו  צוותי הפיתוח של החצב, ומצאו פתרון. חומרים חריפים ורעילים. החצב מכיל חומרים שאין באפשרות בעלי החיים לאכול, אלא רק אולי, להתגרות. המממ…
אם כך, באמת יש לו הכל, יש לו תכנית אסטרטגית, טקטיקה להישרדות, ויישום מוצלח.

גם אנחנו צריכים לשלב את כל אלו יחד. רק כך נוכל לעמוד זקופים וגמישים מול האתגרים בעסקים.

אז חג אביב שמח, ובהצלחה רבה לכולם!

ואם אתם מבקשים לחשוב ביחד איך לשפר את אחיזתכם בקרקע, ואיך להתבדל ביחס למתחרים דברו איתי. אוכל לעזור לכם למצוא את הדרך המבריקה שלכם להצלחה.

This entry was posted in בלוג and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.