כש-Talking Heads ו-Kiss נפגשו לקפה

ב-5 באוקטובר עלה לאוויר הקמפיין החדש של מותג הקפה Costa, המותג של הרשת המונה מעל 1390 סניפים ברחבי אנגליה ועוד 800 סניפים ברחבי העולם.

הקמפיין נוצר על-ידי משרד הפרסום 'קארמה-רמה'  Karmarama, ורץ בימים אלו בטלוויזיה האנגלית, במודעות בעיתונים, בדיגיטל וגם בפעילות בתוך סניפי הרשת, ויגיע לשיאו בסרטון לטלוויזיה שיכינו הצרכנים.

הקמפיין הושק עם סרטון הטלוויזיה הזה

מה אומרים החבר'ה בקוסטה?

בקוסטה אנחנו משקיעים את הלב והנשמה בכל מה שאנחנו עושים, ואתם יכולים להרגיש את זה בכל כוס.

בסרטון רואים ראשים מדברים של אנשים שהם ברובם הברמנים (הבריסטי) האמיתיים בסניפי קוסטה באנגליה, כשהם קבורים עד צוואר בפולי קפה קלויים, ושרים את גירסת הכיסוי לשיר של להקת Kiss 'אני נוצרתי כדי לאהוב אותך' I was made for loving you.

האפליקציה לאייפון ולמחשב מאפשרת לאוהדי המותג להקליט ולהעלות קטעי וידאו קצרים של עצמם מבצעים את השיר, עם הבטחה שהסרטון המנצח ישודר אף הוא בטלוויזיה, ב-26 באוקטובר (אשים קישור כשיתפרסם הסרטון המנצח לא עלה לערוץ היו טיוב שלהם 🙁 ).

בינתיים, פחות משבוע עבר, והם מצליחים לייצר באזז נאה, עם מעורבות ערה של הגולשים, ואהדה רבה לקמפיין. מעל 270 סרטונים כבר הועלו אליהם לאתר.

אה כן, וכדי לזכות חייבים גם לשיר…  זה די קורע לראות אנשים מבוגרים, די מרובעים, יושבים מול המסך ומקליטים את עצמם מזייפים. רק בגלל שהם אוהבים קפה

🙂

Like למעורבות גולשים. Like להעברת המסר

היוצרים:

The work was created by Sam Walker and Joe De Souza, and directed by Sam Brown through Rogue. Post-production was by The Mill, while GCRS oversaw audio post-production.

This entry was posted in בלוג, כללי, קמפיין and tagged , , , . Bookmark the permalink.