כרטיס גירוד

איך כרטיס ביקור אחד יפה ויצירתי הופך להיות ה-כלי השיווקי המוביל ביצירת מודעות והתנסות עבור חנות אחת שמתמחה ב…גבינות.

/

Bon Vivant (בליין, שאוהב את החיים הטובים) הוא שם של חנות בברזיל המתמחה בגבינות.  העובדים והבעלים של חנות הגבינות הזו, הרוסים על העבודה שלהם. הם פשוט אוהבים את מה שהם עושים.

משרד הפרסום JWT ברזיל, קיבל את המשימה לחשוף את החנות לקהל הרחב, באמצעים פשוטים (לא קמפיין טלוויזיוני, שאינו רלוונטי במקרה של חנות לוקאלית) ולגרום לאחרים להרגיש את אותה התחושה החמימה באמצעות ה…דבר הזה.

מה היה כתוב בבריף (בנייר ההנחיות) שנמסר למשרד הפרסום?

  • לא משנה מה תחליטו לעשות, זה חייב להיות מעולה
  • פתרון שייצר הזדהות מיידית עם המוצר הנמכר
  • פתרון פשוט ופונקציונלי, שאפשר לקחת לכל מקום.
  • להציג את החֶברה במהירות (כלומר פלאייר A4 עם הרבה מלל לא נכלל בפתרון מהיר…)
  • ולגרום לכל המתבונן ביצירה להתאהב מיידית ב-Bon Vivant.

אז הם החליטו לייצר עבור החנות פשוט כרטיס ביקור. כרטיס ביקור שהוא בעצם… כרטיס גירוד. כלומר = פומפייה. הכרטיס עשוי מתכת קלה, הוא בגודל של כרטיס ביקור רגיל, והוא ניתן במתנה ללקוחות. הפומפייה היא ייחודית – היא מסוגלת לחתוך כל סוג של גבינה !
והרגישו שהם לא רק מעבירים באופן מדוייק את זהות המותג, אלא הם גם נותנים ערך ללקוחות, יצרנו מכשיר שימושי בחיי היומיום של הלקוח הנהנתן. הלקוח של Bon Vivant.

כרטיס גירוד - במקום כרטיס ביקור לחנות גבינות בברזיל
כרטיס גירוד – במקום כרטיס ביקור לחנות גבינות בברזיל

הכרטיס הקטן הפך למתנה גדולה ונחשקת. 1,000 הכרטיסים הראשונים, שחולקו להזכירכם רק ללקוחות, עפו תוך שבועיים. אנשים הגיעו לחנות, בחרו לעצמם גבינה, ורק לאחר התשלום ביקשו לקבל את הכרטיס, שבגללו הם בכלל הגיעו לחנות…  רבים מהם, הפכו ללקוחות חוזרים.

והתוצאה:  כרטיס ביקור פשוט לעסק, חיזק את המותג בקרב הצרכנים!!!

This entry was posted in בלוג, כללי and tagged , , . Bookmark the permalink.