אודות מיכל שרגיל בן סירה

שלום. אני מיכל שרגיל בן סירה,

נעים לי מאד להכיר.

אני האשה שעומדת בראש החברה i like shivuk ולא בִכְדִי.

אני אוהבת שיווק.

שנים רבות ניהלתי את תחום השיווק של מותגים שונים בקבוצת שטראוס, וכיום אני ממנפת את הידע הרב שצברתי, ואת הנסיון לטובת עסקים וחברות מתחומים אחרים, שזקוקים לשיווק מקצועי. נקודה.

.

אז מה זה שיווק?

יש הרבה מאד הגדרות לשיווק. תוכלו למצוא אותן בחיפוש פשוט בגוגל, או בשיעור הראשון בקורס ללימודי ניהול ושיווק.

לתפיסתי, השיווק מורכב מארבעה רכיבים, שיחד מייצרים את המשימה של מנהל השיווק:

1.  להכיר את הצרכנים בשוק הרלוונטי. להכיר היטב. ובעיקר להכיר את הצרכים שלהם. ועדיף, לזהות את אותם הצרכים שעדיין לא קיבלו מענה ופתרון על ידי אף חברה מתחרה בשוק.

בסעיף הזה – היכרות עם הצרכנים – נכנס כל תחום המחקר, המידע השיווקי והתחרותי, המעקב אחרי הטרנדים בעולם, הדוחות השונים, ההודעות לעיתונות, סיורי השוק, ומה לא…

.

2.  להמציא / לייצר / לעסוק בפיתוח המוצר / השירות שעונה על הצורך של הצרכנים.

כאן נכנס כל תהליך פיתוח המוצרים, ייצור, אריזה, עיצוב, טעם וכו'. אחריות מלאה על המוצר ועל הפתרון.

.

3.  ליידע את הצרכנים שיש פתרון לצורך שלהם.

או. הנה. כאן נכנס הפרסום. אז לא, השיווק לא עוסק רק בפרסום. להיפך, הפרסום הוא רק חלק מתוך עולם השיווק.

.

4.  להנגיש את המוצר / השירות לצרכן. שיהיה מספיק קרוב כדי שיוכלו לקנות אותו.

וכאן נכנס כל עולם הקמעונאות, הלוגיסטיקה וההפצה. איך מגיעים עם המוצר לכל הארץ. איך נכנסים לשיווק ברשתות הקמעונאיות, ועוד.

.

בחברות רבות, בעיקר בקרב העסקים הקטנים והבינוניים בישראל, כשיושב בתוך המבנה הארגוני מנהל שיווק, הוא בד"כ אחראי על המכירות וההפצה. אך כפי שאנו מבינים כעת, מכירות והפצה גם הם רק חלק מתוך תפקידו של מנהל השיווק.

אז מה אני מציעה?

שתמשיכו לקרוא על השירותיים המקצועיים בעסק שלי כאן
ו
שתכירו אותי טוב יותר, באופן מעט יותר אישי כאן

<a href="https://plus.google.com/103569894119032170368" rel="publisher">‪Google+‬‏</a>

Comments are closed.