לחצות את תל אביב בגאווה

 מעברי חצייה.

יש כאלה 

ויש כאלה 

ובסך הכל, זה מראה מוכר, פשוט ויומיומי. נכון??

אז זהו, שזו בדיוק הסיבה, ששינוי קל בשיגרת חיינו יכולה לרגש. וכשאנחנו רוצים להעביר מסר, בצורה הזו אנו אנו יכולים ליצור חיבור ומעורבות של הלקוחות עימנו, באמצעות מסר שמועבר ביצירתיות במקום לא צפוי ומפתיע.

אמש צבעה עיריית תל אביב את מעבר החצייה שליד 'הבימה' בצבעי הקשת, צבעי הדגל של הקהילה הלהט"בית. לקראת אירועי הגאווה בעיר.

המיקום נבחר בקפידה, וגם הצילום

ובעיני מהלך פשוט כזה, שכל מה שהוא דורש זה 'רק' רעיון טוב, וביצוע זול, מהלך פשוט כזה מצית את הדמיון, והכי חשוב מהלך כזה נשאר בזכרון.

אז הנה עוד כמה דוגמאות יצירתיות כאלו למעברי חצייה.

הראשון, פעילות קד"מ (קידום מכירות) של רשת המכבסות Mister Clean, או כמו שקוראים לו בגרמניה Meister Proper, כי הפעילות הזו בוצעה על ידי סוכנות הפרסום גריי בגרמניה (מקור: Amazing only). רק פס אחד מתוך מעבר החצייה הדהוי משהו, הולבן. דרך מקסימה להעברת המסר.

הנה מעבר חציה שצוייר בטיפקס… דרך יצירתית לפרסם חנות FedEx Kinko's ציוד משרדי בניו יורק. (מקור: TechBlog)

 

הנה פרסום לקניון חדש בעיר (techblog)

 

מעבר חצייה של קוקה קולה (מתוך אתר Coloribus) משרד הפרסום Universal McCann, ספרד(2002) מעביר את המסר ש'קוקה קולה לכולם'. להולכי רגל, לחוצים את הכביש, לנהגים. לילדים. למבוגרים. לכו-לם.

 

סימפוניית סנט לואיס

מרפאת יישור שיניים (מתוך: Something amazing)

ועוד כמה עבודות גרפיטי מדליקות, פרי מוחם הקודח של אמני הרחוב בעולם (מקור)

   

    

   

אז עכשיו אתם. נסו לחשוב על הכנסת הפתעות ושינויים קלים בשגרת יומכם, ויומם של לקוחותיכם, ותופתעו מן התוצאות.

חצו בזהירות!

מיכל

This entry was posted in בלוג and tagged , , , , . Bookmark the permalink.