השחור היום שחור מאד

בעוונותיו אני כבר כמה חודשים לא צופה בטלוויזיה כלל. אמש זכיתי לראות לראשונה עשרים דקות מתוך תכנית the voice המדוברת. בבדיוק ב-break הפרסומות. ואחת מהן הפתיעה אותי לטובה. הפרסומת של Persil Black. זו חדשנות. חדשנות שמגיעה מתוך הקשבה אמיתית לצרכים של צרכנים.

הגיון בריא של כל אחד מאיתנו לא היה חושב על מוצר כזה. אחרי שבמשך עשרות שנים אנחנו מופצצים במסרים של המרדף אחרי הלבן-לבן. ואחרי נקיון צח כשלג.

אבל זה נכון. יש בגדים שחורים שמאבדים מהחיוניות והעומק שלהם אחרי מספק כביסות, ואנחנו נותרים ביד עם בגד עייף בצבע אפור או חום דהוי.

כלומר, יש צורך. והוא אמיתי.

יופי של פתרון לפרסיל.

בחיפוש בגוגל מצאתי שגם ל'יעקובי' יש מוצר כזה. הנה תראו:  

ומה שעוד עלה מתוך החיפוש בגוגל, שחברת הנקל-סוד שמשווקת את מותג פרסיל בישראל עשתה פעילות שיווקית באמצעות בלוגריות, כי כל התוצאות הראשונות בגוגל הן של פוסטים של בלוגריות שקיבלו את המוצר החדש להתנסות.

ויש ביניהן כאלו שלא טרחו לערוך הרבה את המסרים שהגיעו מטעם החברה בקומוניקט שצורף למוצר. נו מילא.

בכל מקרה, מה רציתי לומר?

  1. לציין את החדשנות הראויה לציון.
  1. לשתף אתכם בשני סרטונים משעשעים בעניין נוזל כביסה לכביסה שחורה.

האחד עוסק בלהקת רוק, ולמה שקורה לאחד מחבריה שלא השתמש בנוזל הכביסה הנכון

והשני על שיווק המוצר בארצות ערב

 

ניפרד בברכת "עַבָּאיַה גַ'דִידָה"

 

 

This entry was posted in בלוג and tagged , , , , . Bookmark the permalink.