Crystal Clear – תרגיל במיצוב

נתקלתי בשתי מודעות של רכבים, בעצם ג'יפים, כל כך יפות

יפות כמות שהן

וגם יפות להמחשת הבחירה במיצוב, בידול ומסר. הבחירה של כל מותג במסר אחד ייחודי, שונה, ברור וחד. ממש קריסטל קליר.

 

משרד BBDO ארה"ב במודעת פרינט למותג Jeep

עם המסר: "our cleanest-running Diesel ever". ג'יפ מדגם Liberty CRD


ומשרד Saatchi & Saatchi פולין במודעת פרינט למותג Land Cruiser של טויוטה

עם המסר: "There are places reached only by the few".

 

לעתים הבחירה במסר אחד ויחיד היא לא פשוטה עבורנו המשווקים.

אבל היא תמיד משתלמת!

אהבתי 🙂

This entry was posted in בלוג and tagged , , , . Bookmark the permalink.