האם אתה חרמן מספיק כדי להשתמש בקונדום הזה? – קונדום ב בלעדיות. לא לכל אחד

סליחה, סליחה
אני באמת מתנצלת
אין לי כוונה להביא כאן פוסט סקסיסטי, שפוגע ברגשותיך
זה עומד להיות פוסט שסוקר פעילויות שיווק למותגים שרוצים להיתפס נחשקים וקשים להשגה, אחרים ומיוחדים, קצת יותר פרימיומיים. שנותנים ללקוחותיהם הנבחרים בלעדיות.
אז מי שיש לו מותג כזה, כדאי שיקרא את הפוסט…
בתקווה שגם את/ה תמצאו את הדוגמאות יותר משעשעות מפוגעניות.

 

האם אתה sexpert השולט בכל "המהלכים" בחדר השינה? כך שואלת חברת Help Remedies
בהשקת המוצר החדש שלה. קונדומים שניתנים ב-בלעדיות רק ללקוחות נבחרים.

ואם תשובתך לשאלה היא חיובית, החברה עשויה לשקול בחיוב, להעניק לך בלעדיות, ולקבל אותך כראוי להשתמש במוצר החדש שלה. שנקרא: help, I'm Horny.  ובעברית: הצילו, אני חרמן…

Help Remedies - דוגמה אקראית למוצרי החברה היפהפיים, והשונים כל כך!
Help Remedies – דוגמה אקראית למוצרי החברה היפהפיים, והשונים כל כך!

החברה הזו, שעוסקת במוצרי בית מרקחת שהם OTC, אלו שאנחנו יכולים לרכוש ללא מרשם, היא חברה שמשקיעה תשומת לב רבה בעיצוב של כל מוצריה, ביצירתיות ובחדשות – וזו בכלל חברה מרגשת ששווה לעקוב אחריה.

הפעם היא ארזה שני קונדומים באריזה חדשה ומרעישה.

help, i'm horny - המוצר החדש מבית Help Remedies - קונדומים לא לכל אחד. קונדומים ב-בלעדיות
help, i'm horny – המוצר החדש מבית Help Remedies – קונדומים לא לכל אחד. קונדומים ב-בלעדיות

Help I'm horny הוא מוצר בררן… המותג מוצג למכירה רק בבתי מלון איכותיים ונבחרים, בהם הסקס חייב להיות נ-ה-ד-ר. שם הוא מוצב בתוך המיני-בר בחדרים. כי לטענת הבעלים של חברת Help ההקשר בו אתה מגלה את המוצר הוא סופר-חשוב. הם אומרים שהבחירה בערוץ בתי המלון האיכותיים היא פשוט יותר מיוחדת, מסתם חנויות בהן יש כדורים לכאב ראש. שאר מוצרי חברת Help נמכרים בד"כ בבתי מרקחת רגילים. "אנחנו לא מעוניינים לייצר קונדומים עבור עוברי אורח עם סקס משמים"…

מקום נוסף בו ניתן לרכוש את המוצר הוא האתר helpimhorny.com . הלקוחות המתעניינים צריכים להגיש בקשה בה הם חושפים את הפנטזיות שלהם, מציירים את הפנטזיה שלהם, מפרטים את ניסיון העבר המיני שלהם, וסוקרים עבודות אמנות אירוטיות (של אגוסטינו קראצ'י האמן האיטלקי מהמאה ה-16). אנשים שעוברים את המבחן הקפדני יקבלו לינק לרכישת הקונדום המיוחד.

ו…כן, זה ממש תהליך אישור קפדני. ו.. לא, לא כל אחד עובר אותו.
שלושה אנשים שונים בחברה יעברו על כל בקשה שנשלחת דרך האתר, עד שיוענק, אם בכלל, האישור המיוחל לרכישה.

"אנחנו נעניק את המוצר לאלו שקורות החיים המיניים שלהם מרשימים ומלאי השראה והמצאתיות".
למהלך שיווקי כזה בררני. שלא מאפשר לכל לקוח פוטנציאלי לממש קנייה, קוראים אקסלוסיביות – בלעדיות.
ונראה שמהלכי בלעדיות שכאלו, שמצמצמים את קהל היעד במקום להרחיב אותו, וכמובן מקטינים את כמות המוצרים הנרכשת בעת ההשקה, רק מעלים את הסקרנות, את הנחשקות ואת הבאזז שנוצר סביב השקת המוצר, מה שיגרום לערך רב ולמכירות עתידיות גבוהות. ולכן, מהלכי בלעדיות היו ויהיו הדבר החם הבא.

בחברות מוצרי צריכה נהוג לייצר השקה עם קמפיין גדול, ואז לייצר מחסור בשוק וביקושים עודפים.  או לייצר מהדורות מוגבלות. וזה עובד. אחרת זה לא היה חוזר על עצמו שוב ושוב.
אבל בדוגמאות שלהלן מדובר במהלך קפדני ומדוייק יותר.

הנה עוד כמה דוגמאות כאלו:

מותג החרדל Grey Poupon השיק קמפיין פייסבוק בו רק המעריצים שזוהו כבעלי טעם טוב יכלו לעשות לייק בדף המותג!
בדף הפייסבוק שלהם https://www.facebook.com/greypoupon ישנה לשונית 'בקשה' (application)
ובה הם מצהירים, שמי שלא יתקבל למועדון 'בעלי הטעם הטוב' ה-like שלו יבוטל!

good taste - מסך הכניסה למועדון של מותג החרדל Grey Poupon , אשר יבדוק האם יש לי טעם טוב
good taste – מסך הכניסה למועדון של מותג החרדל Grey Poupon , אשר יבדוק האם יש לי טעם טוב

אני התקבלתי 😀

 

grey poupon - התקבלתי למועדון.  הם בחנו אותי ואת פעילותי וקשרי ברשת, ונתנו לי ציון 100. הצטרפתי למועדון האקסקלוסיבי שלהם.
grey poupon – התקבלתי למועדון. הם בחנו אותי ואת פעילותי וקשרי ברשת, ונתנו לי ציון 100. הצטרפתי למועדון האקסקלוסיבי שלהם.

.

ויש כמובן את הגלריה לאמנות בת-זמננו בשטוקהולם Bonniers Konsthall  שטוענת בהבטחה שלה שהיא לא גלריה לכולם. ולכן פעילויות השיווק שלה מדגישות את המסר הזה כל הזמן.
באירוע אחד שלה, הגלריה הזמינה שלושה אוהדים בפייסבוק לאירוע. וביקשה מהם לא לשתף את האירוע, ולא להזמין חברים שלהם לאירוע, כי אם יירשמו לאירוע מעל ל-99 אנשים, האירוע יבוטל!!!

סרטון נהדר שמתאר את הפעילות: http://v.youku.com/v_show/id_XMzQ3OTUxMTA0.html

ההזמנה לאירוע היתה פתוחה ל-12 שעות בלבד, מתשע בבוקר ועד לתשע בלילה. בשעה זו, הגיע מספר הנרשמים ל-101. ו… האירוע אכן בוטל, כפי שהם הבטיחו.

בפעילות שיווקית אחרת שהם יצרו נשלח כרטיס חינם לתערוכה, אבל האדם שקיבל את הכרטיס, לא יכול להיכנס לתערוכה, כל אחד אחר שיקבל ממנו את ההזמנה יוכל לבוא.
כן, הם יצרו הצעה שהמקבל שלה לא יכול היה להשתמש בה בעצמו, אלא נאלץ להעבירה למישהו אחר. כי ההצעה, כמו התערוכה וכמו הגלריה, היא לא בשביל כל אחד…

.

ועל זה אמא שלי אומרת
וואָס קליינער דער עוֹלם, אִיז גרעסער דה שמחה.

[ ככל שהאירוע מצומצם יותר, כך השמחה גדולה יותר ]

This entry was posted in בלוג, כללי. Bookmark the permalink.